دانلود پاورپوینت با موضوع روش اثباتی و هموارسازی سود ، در قالب pptx و در 46 اسلاید، قابل ویرایش، شامل روش اثباتی، الگوی اقتصاد مدیریت، الگوی مبتنی بر تحلیلی نمایندگی، تئوری اثباتی حسابداری، ارزیابی روش اثباتی، هموارسازی سود، فرضیه های مدیریت بر سود، ماهیت هموار سازی سودانگیزه های هموار سازی، هدف هموار سازی سود، ابعاد هموار سازی، نتیجه های حاصل از
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 7
فرمت فایل pptx
حجم فایل 795 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 46
پاورپوینت روش اثباتی و هموارسازی سود

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود پاورپوینت با موضوع روش اثباتی و هموارسازی سود ، در قالب pptx و در 46 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

روش اثباتی

الگوی اقتصاد مدیریت

الگوی تئوری سندیکا

الگوی تئوری تصمیم گیری

الگوی ارزیابی اطلاعات تصمیم گیرنده

الگوی تئوری تیم

الگوی اعلام تقاضا

الگوی مبتنی بر تحلیلی نمایندگی

مسائلی که موجب تشدید نمایندگی می شود

تئوری اثباتی حسابداری

ارزیابی روش اثباتی

انتخاب رویه های حسابداری

هموارسازی سود-فرضیه های مدیریت بر سود

فرضیه مبتنی بر طرح پاداش

فرضیه مبتنی بر هزینه های ی

فرضیه مبتنی بر رابطه بدهی ها

ارزیابی روش اثباتی

ماهیت هموار سازی سود

انگیزه های هموار سازی

هدف هموار سازی سود

ابعاد هموار سازی

متغیرهای هموارسازی سود

ابزارهای مورد استفاده جهت هموارسازی سود

نتیجه های حاصل از تحقیق درباره ی هموار سازی سود

قسمتی از متن پاورپوینت:

ویژگی الگوی نمایندگی به وسیله دو نوع الگو مشخص می شود: الگوی وکیل و موکل یا تحلیلی که اصولاً‌ریاضی است و الگوی اثباتی- نمایندگی که اصولاً تجربی است. ریشه الگوی تحلیلی – نمایندگی در نمونه ای قرار دارد که در مقاله بنیادی و پرمایه کاز ارائه و برای نخستین بار به ماهیت سازمان و روابط وکیل و موکل توجه شد. قراردادهای آزادانه تاکید کرد که بین گروه های مختلف سازمانی به عنوان راه حلی کارآمد جهت حل اینگونه مسئله های مربوط به تضاد منافع، منعقد می شود. سپس الگوی تحلیلی- نمایندگی سیر تکاملی پیدا کرد تا دارای این دیدگاه شد که سازمان «حلقه هایی از قراردادهاست.»

گفته میشود زمانی رابطه نمایندگی به وجود می آید که بین شخص به عنوان موکل و شخص به عنوان وکیل قراردادی منعقد گرددکه به موجب آن ،از جانب موکل کاری صورت گیرد که مستم تفویض اختیار به وکیل (نماینده )شود .هریک از آنها میخواهند منافع ذهنی خود را به حداکثر برسانند ولی هیچ یک از آنها از منافع مشترک هم غافل نمیمانند.

داشر و ملکوم ( 1970 ) دو بعد هموارسازی را مطرح می کنند:

1- هموارسازی واقعی {به عمل واقعی اطلاق می شود که بر مبنای اثر همگون ساختن سود انجام می شود یا نمی شود.}

2- هموارسازی تصنعی {به کارگیری رویه هایی از حسابداری است که در اجرای آن هزینه ها و درآمد را از یک دوره به دوره بعد منتقل می نمایند}

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " روش اثباتی و هموارسازی سود " می باشد که در حجم 46 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که میتواند به عنوان ارائه کلاسی درس تئوری حسابداری رشته حسابداری مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.



مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : الگوی ,هموارسازی ,اثباتی ,هموار ,سازی ,تئوری ,هموار سازی ,فرضیه مبتنی ,الگوی تئوری ,دانلود پاورپوینت ,تحلیلی نمایندگی
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Heidi کشکوخبر/اخبار کشکوئیه-بلاگ کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری انسان و روابط اجتماعی karait کدتخفیف ویژه ٬ کوپن ویژه ٬ تخفیف برتر در و پنجره upvc اندیشه بان شراره های موج زن David