دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 26 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 127 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 65 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1- مبانی نظری. 21
2-1-1- اختلال نقص توجه - بیش فعالی 21
2-1-1-1- تاریخچه اختلال نقص توجه – بیش فعالی 21
2-1-1-2- ملاک های تشخیص اختلال نقص توجه – بیش فعالی 25
2-1-1-3- انواع اختلال نقص توجه – بیش فعالی. 26
2-1-1-4- همه گیری شناسی. 26
2-1-1-5- سبب شناسی 27
2-1-1-5-1- بعد زیست شناختی. 28
2-1-1-5-1-1- عوامل ژنتیکی. 29
2-1-1-5-1-2- عوامل عصبی – فیزیولوژی. 30
2-1-1-5-1-3- عوامل عصبی – شیمیایی. 32
2-1-1-5-2- بعد روانشناختی. 34
2-1-1-5-3- بعد جامعه شناختی 35
2-1-1-6- مشکلات همراه با اختلال نقص توجه - بیش فعالی 38
2-1-1-6-1- مشکلات رفتاری. 38
2-1-1-6-2- مشکلات در روابط والد و فرزندی . 39
2-1-1-7- مدلهای نظری اختلال نقص توجه - بیش فعالی. 41
2-1-2- شیوههای فرزندپروری 51
2-1-2-1- تاریخچه شیوه فرزندپروری 51
2-1-2-2- مدل های شیوه فرزندپروری 52
2-1-2-2-1- مدل شیوه فرزندپروری بامرید 54
2-1-2-2-2- مدل شیوه فرزندپروری شیفر 54
2-1-2-2-3- مدل ترکیبی 55
2-1-3- برنامه فرزندپروری مثبت. 57
2-1-4- روابط مادر- کودک. 58
2-1-4-1- دیدگاههای نظری مربوط به روابط مادر – کودک. 59
2-1-4-1-1- نظریه روانکاوی 60
2-1-4-1-2- نظریه یادگیری اجتماعی 62
2-1-4-1-3- نظریه کردارشناسی 62
2-2- پیشینه پژوهش. 64
2-2-1- تحقیقات مربوط به شیوه فرزندپروری و روابط مادر – کودک. 64
2-2-2- تحقیقات مربوط به برنامه فرزندپروری مثبت و اختلال نقص توجه - بیش فعالی 67
2-3- فرضیه های پژوهش. 73
2-3-1- فرضیه های اصلی. 73
2-3-2- خرده فرضیه ها. 73
2-4- سؤالات پژوهش 74
2-5- خلاصه. 74
درباره این سایت