دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 42 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 212 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 52 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1- مقدمه. 12
2-2- مبانی نظری پژوهش. 12
2-2-1 بخش اول: مدیریت آموزشی 12
2-2-1-1- مدیریت. 12
2-2-1-2 اثرات و کاربرد تئوری مدیریت علمی در سازمان های آموزشی 13
2-2-1-3 تئوری اداری 15
2-2-1-4 نگرش سیستمی 17
2-2-1-5 رابطه نگرش سیستمی با نگرش های پیشین خود. 19
2-2-1-6 اهمیت نگرش سیستمی 20
2-2-1-7 انواع نظریه سیستمی 22
2-2-1-8 انتقادات وارده بر نظریه سیستم ها 26
2-2-1-9 مدیریت اقتضایی 27
2-2-1-10 دیدگاه مصالحه جویانه اقتضایی 27
2-2-1-11 اهمیت مدیریت آموزشی 31
2-2-1-12 تعریف مدیریت آموزشی 33
2-2-1-13 اهداف مدیریت آموزشی 34
2-2-1-14 مهارتهای سهگانه مدیریت. 34
2-2-1-15 کارکردهای مدیریت آموزشی 35
2-2-1-16 ویژگیهای مدیر آموزشی 36
2-2-2 بخش دوم: موفقیت شغلی 36
2-2-2-1 مفاهیم مرتبط با موفقیت شغلی 38
2-2-2-2 نظریه ی شغلی- شخصیتی جان ال. هالند. 42
2-2-2-3 راهنمائی شغلی 43
2-2-2-4 اطلاعات شغلی 43
2-2-2-5 محدودیت تنوع شغلی ن و موفقیت شغلی آن ها 51
2-2-2-6 تبعیض شغلی عمودی برای ن و موفقیت شغلی آن ها 51
2-2-2-7 انگیزش و موفقیت شغلی 53
2-3- مرور پژوهش های انجام شده 55
2-3-1 پژوهشهای انجام شده در داخل کشور. 55
2-3-2 پژوهشهای انجام شده در خارج کشور. 58
2-4- جمع بندی و ارائه چارچوب نظری تحقیق 58
درباره این سایت